تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

آپاراتاینستاگرامواتس‌آپایتا

دستگاه لیزر فاییر برش فلزات با دو صفحه کار

پشتیبانی 24 ساعته
فروش اقساطی
آموزش رایگان
کتاب راهنمای فارسی

ناموجود

ارسال توسط لیزر دات کام
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

لیزرهای برش فلزات فایبر با امکان برش فلزات ضخیم با دقت بالا در توان های مختلف (1000 تا 6000 وات) و ابعاد مختلف به انتخاب مشتری. در این سری از لیزر فلزات، دستگاه لیزر توسط کابینی پوشیده شده است و از خروج نور لیزر و و آلودگی برش کاری جلوگیری می نماید. دارای دو میز جهت افزایش سرعت کار می باشد.

این سری از دستگاه لیزر برش فایبر برای مشاغلی پیشنهاد می گردد که به دنبال یک دستگاه برش لیزر مطمئن، با کیفیت و قدرتمند برای برش انواع ورق های فلز شامل: آهن، استیل، گالوانیزه، مس، برنج، آلومینیوم و… هستند.

توضیحات

لیزرهای برش فلزات فایبر با امکان برش فلزات ضخیم با دقت بالا در توان های مختلف (1000 تا 6000 وات) و ابعاد مختلف به انتخاب مشتری. در این سری از لیزر فلزات، دستگاه لیزر توسط کابینی پوشیده شده است و از خروج نور لیزر و و آلودگی برش کاری جلوگیری می نماید. دارای دو میز جهت افزایش سرعت کار می باشد.

این سری از دستگاه لیزر برش فایبر برای مشاغلی پیشنهاد می گردد که به دنبال یک دستگاه برش لیزر مطمئن، با کیفیت و قدرتمند برای برش انواع ورق های فلز شامل: آهن، استیل، گالوانیزه، مس، برنج، آلومینیوم و… هستند.

این مدل دستگاه برش لیزر دارای دو میز کار می باشد و در زمانی که بروی یک میز دستگاه لیزر در حال کار است و برش لیزر انجام می گردد، اپراتور دستگاه می تواند قطعات برش خورده را از میز دوم برداشته و ورق جدید را بروی میز کار تنظیم کنند در نتیجه این امر باعث کاهش زمان پرت دستگاه شده و زمان لازم برای پر یا خالی کردن میز دستگاه از بین رفته و دستگاه با راندمان بالاتر می تواند فرایند برش لیزر را انجام دهد.

شرکت های تولیدکننده با حجم تولید بالا، مشاغل خدمات برش لیزر، شرکت های تولیدی قطعات صنعتی که نیاز به برش ورق های ضخیم دارند از جمله مشتری های این سری از دستگاه های برش لیزر فایبر می باشند.

در سفارش این سری از دستگاه های برش لیزر، کیفیت قطعات، کیفیت شاسی و تولید دستگاه به عنوان یک اصل در نظر گرفته شده است. همچنین این دستگاه دارای کاور محافظ می باشد که ضمن حفاظت کامل پرتو لیزر و حفاظت فیزیکی می تواند به روند مکش دود کمک کرده و حفاظت سلامتی بیشتری را داشته باشد.

جدول مشخصات لیزر برش فلزات فایبر:

جدول اطلاعات تکمیلی لیزر برش فلزات فایبر:

فیلم کارکرد دستگاه برش فلزات فایبر:

معرفی قطعات دستگاه لیزر فایبر برش فلزات مجموعه لیزر ایران:

.    سورس لیزر فایبر

سورس لیزر فایبر (شرکتهای IPG/RAYCUS/MAX/JPT) به عنوان قلب، مهمترین و پرهزینه ترین قطعه در دستگاه لیزر برش فایبر می باشد. انتخاب نوع و توان سورس لیزر بر اساس نیاز خریداران از نظر نوع، صخامت و سرعت برش مورد نیاز انتخاب می گردد. این سری از دستگاه برش لیزر مناسب برای توان لیزر فایبر از 1000 وات تا 1500 وات می باشد.

داشتن گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش سریع منبع لیزر و امکان تعمیر آن در داخل کشور از نکات بسیار مهم در انتخاب نوع سورس لیزر است. مجموعه لیزر ایران با پشتوانه کادر متخصص در حوزه تعمیر سورس لیزر و سالها ارتباط با بزرگترین سازندگان سورس لیزر در چین، از لیزری با کیفیت استفاده می کند و ارایه خدمات پس از فروش فوری را وظیفه خود می داند.

.    سیستم کنترل گاز Aventics آلمان

ما در سفارش دستگاه برش لیزر به تمام نیازهای خریداران توجه کرده و تجهیزات با کیفیت بالا را انتخاب نموده ایم. در این سری از دستگاه برش لیزر برای کنترل و تنظیم گاز برش لیزر از قطعات پنوماتیکی SMC ژاپن و شیر کنترل فشار Aventec  آلمان استفاده شده است تا از دقت و طول عمر قطعات برای طولانی مدت اطمینان حاصل کنیم. همچنین بر خلاف بسیاری از دستگاه های لیزر ارائه شده، این سری از دستگاه برش برای هر دو گاز اکسیژن و نیتروژن دارای شیر برقی کنترل گاز می باشد و امکان تنظیم و تغییر فشار گاز برای هر دو گاز امکانپذیر است.

.    بدنه ساخته شده از ورق آهن ضخیم

در ساخت شاسی این سری از دستگاه برش لیزر از ورق های آهن ۱۲ میلیمتر ساخته شده است. شاسی دستگاه ابتدا تنش گیری حرارتی شده و سپس توسط دستگاه سی ان سی دروازه ای ۵ محور  تراز شده و محل قرار گیری ریل های حرکتی و دنده شانه ای فرزکاری می گردد. در ساخت شاسی این سری از دستگاه ها تمام استاندارها رعایت شده برای رسیدن به دقت حرکتی ۰.۰۲ میلیمتر.

.    هد برش لیزر

هد برش لیزر مورد استفاده در این دستگاه برش دارای اتوفوکوس بوده و پیشنهاد ما استفاده از هد Raytools/WSX/Precitec بر اساس توان لیزر انتخابی می باشد. این سری از هدهای برش از بهترین و مطمئن ترین هدهای برش لیزر تولید شده در دنیا می باشند که از کیفیت برش و دقت بالای برخوردار هستند. ما از هد برش لیزر مجهز به سروو موتور استفاده می کنیم برای تضمین سرعت و دقت جابه جایی فاصله کانونی قبل یا هنگام برش. با استفاده از این سری از هدهای برش می توان برای سوراخ کاری و برش و حتی مارک زنی از فاصله های کانونی مختلف استفاده نمود که کیفیت برش را افزایش و زمان برش را کاهش می دهد.

.    کنترلر لیزرما از کنترلرهای سیپکاتسری ۲۰۰۰ و ۸۰۰۰ برای دستگاه برش لیزر فایبر استفاده می کنیم. این سری از کنترل ها انحصارا برای لیزرهای برش فایبر طراحی و تولید شده اند و دارای محیط نرم افزاری ساده، دقیق و کاربرپسند می باشند. عدم نیاز به G-Code گیری، امکان ویرایش طرح ها در محیط نرم افزار، امکان چیدمان قطعات و طرح ها (Nesting)، امکان حکاکی، تعریف لایه های برش مختلف و بهره گیری از تنظیمات پیشرفته برای تنظیم توان و سرعت لیزر در طرح از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. از کنترلر سیپکات سری ۲۰۰۰ برای توان های ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ وات و کنترلر ۸۰۰۰ برای توان های ۶۰۰۰ و ۸۰۰۰ وات استفاده می گردد.

.    سیستم حرکتی خطی

مجموعه متخصص لیزر ایران از ریل و واگن هایوین (برترین برند تولید کننده در تایوان) و رک اند پینیون APEX ساخت تایوان در دستگاه برش لیزر فایبر خود استفاده می کند. کیفیت، دقت و سرعت بسیار بالای این قطعات ضمن تضمین کیفیت برش و همچنین فراوانی ان در بازار ایران باعث می شود تا خریداران نگرانی بابت کیفیت برش و تامین قطعات یدکی و تعمیر و نگهداری دستگاه نداشته باشند. همچین استفاده از ریل و واگن آلمانی به صورت درخواستی قابل ارائه می باشد

.    سروو موتور یاسکاوا ژاپن

در سری دستگاه های برش لیزر فایبر سری استاندارد از سروو موتورهای قدرتمند ژاپنی یاسکاوا با توان ۱۸۰۰ وات یا ۳۰۰۰ وات برای جابه جایی محور ها و سروو موتور ۴۰۰ وات یا ۷۵۰ وات ترمز دار برای محور Z استفاده می گردد. استفاده از سروو موتور یاسکاوا برای این دستگاه به منظور دستیابی به سرعت حداکثر سرعت برش همراه با شتاب 1.5G بدون افت کیفیت برش و دقت برش صورت گرفته است. بهره گیری از سروو موتور یاسکاوا برای اطمینان از کیفیت، دقت، سرعت و عملکرد پایدار و طولانی مدت دستگاه برش لیزر فایبر خواهد بود.

برخی از قطعات دستگاه برش لیزر فلزات ضخیم

صنایع مختلفی که دستگاه برش فلزات فایبر در آن کاربرد دارد:

این دستگاه در صنعت تبلیغات و دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه، ماشینکاری های مهندسی، اتوموبیل سازی، صنعت استیل و آهن کاری و صفحات فلزی تهویه هوا و … کاربرد دارد. دستگاه برش فلزات فایبر کلیه صفحات فلزی مثل استیل ضد زنگ، استیل کربن دار، ورقهای گالوانیزه و سایر آلیاژهای فلزی را برش می دهد و حکاکی می نماید.

نمونه کارهای دستگاه برش لیزر فلزات فایبر:
قدرت برش لیزر انواع مختلف فلز در توان های مختلف بر اساس اطلاعات شرکت Raycus

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دستگاه لیزر برش فلزات فایبر با دو صفحه کار
دستگاه لیزر فاییر برش فلزات با دو صفحه کار

ناموجود

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

تلفن
مشاوره رایگان: 09170064366
واتس‌آپ
واتس‌آپ
مشاوره رایگان: 09170064366
ایتا
ایتا
مشاوره رایگان: 09170064366
اینستاگرام
اینستاگرام
فالو کن، جایزه بگیر: laserdotcom@
تلگرام
آموزش و پشتیبانی فنی