تلفن

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

آپاراتاینستاگرامواتس‌آپایتا

لیزر سبز جراحی پروستات

پشتیبانی 24 ساعته
فروش اقساطی
آموزش رایگان
کتاب راهنمای فارسی

ناموجود

ارسال توسط لیزر دات کام
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

لیزرهای متفاوتی برای درمان پروستات عرضه شدند که آخرین نوع لیزری که در انجام این جراحی در کشورهای پیشرفته استفاده می شود لیزر سبز است. « لیزر سبز ۵۳۲نانومتر » برای جراحی پروستات است. عمل جراحی پروستات توسط این نوع لیزر، یکی از برترین و بهترین روش های شناخته شده در درمان رشد خوش خیم پروستات به شمار می رود.

توضیحات

لیزرهای متفاوتی برای درمان پروستات عرضه شدند که آخرین نوع لیزری که در انجام این جراحی در کشورهای پیشرفته استفاده می شود لیزر سبز است.

« لیزر سبز ۵۳۲نانومتر » برای جراحی پروستات است. عمل جراحی پروستات توسط این نوع لیزر، یکی از برترین و بهترین روش های شناخته شده در درمان رشد خوش خیم پروستات به شمار می رود.

این روش درمانی کمترین عوارض جانبی را به بافت های پروستات می رساند و با استفاده از این دستگاه، طول دوره درمان بسیار کوتاه می شود.

نور این لیزر به راحتی از داخل آب عبور می کند چراکه جذب طول موج آن در آب بسیار کم است و این در حالی است که طول موج توسط هموگلوبین و اکسی هموگلوبین موجود در بافت به شدت جذب می شوند. این امر سبب تبخیر بافت پروستات و همچنین لخته شدن همزمان خونریزی می شود. از این رو لیزر سبز برای جراحی رشد خوشیم پروستات روشی کار آمد به شمار می آید.

مقایسه روش های لیزری با عمل تراشیدن پروستات از راه مجرای ادرار (TURP)

  • درمان های لیزری تقریباً مانند روش TURP موجب برطرف شدن علائم می گردند.
  • درمان های لیزری مانند روش TURP موجب بهبود کیفیت زندگی می شوند.
  • در مقایسه با مردانی که روش TURP را انجام می دهند، افرادی که از لیزر درمانی استفاده می کنند کمتر نیاز به بستری در بیمارستان خواهند داشت.
  • مردانی که درمان با لیزر را انجام می دهند در مقایسه با افرادی که با TURP درمان می شوند، اغلب نیاز به یک جلسه ی درمانی دیگر خواهند داشت.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لیزر سبز جراحی پروستات
لیزر سبز جراحی پروستات

ناموجود

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

تلفن
مشاوره رایگان: 09170064366
واتس‌آپ
واتس‌آپ
مشاوره رایگان: 09170064366
ایتا
ایتا
مشاوره رایگان: 09170064366
اینستاگرام
اینستاگرام
فالو کن، جایزه بگیر: laserdotcom@
تلگرام
آموزش و پشتیبانی فنی